Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Menu

Sekcja Promocji
data publikacji: 13/10/2017, autor: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Do zadań Sekcji Promocji należy prowadzenie działań związanych
z zapewnieniem właściwej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Uczelni, a także działań związanych z promocją Uczelni i upowszechnianiem informacji o jej działalności.

Do zadań Sekcji Promocji należy w szczególności:

  • realizowanie strategii Uczelni oraz zadań zleconych przez władze Uczelni, związanych z komunikacją wewnętrzną w Uczelni oraz z komunikacją z otoczeniem zewnętrznym (władze, instytucje, partnerzy, sponsorzy), z wyłączeniem mediów,
  • inicjowanie, przygotowanie i koordynacja działań dotyczących tworzenia
    i realizacji strategii Uczelni w zakresie promocji,
  • projektowanie i koordynowanie działań w zakresie promocji Uczelni, zgodnie
    z przyjętą przez władze Uczelni strategią i ustanowionymi w tym zakresie standardami,
  • redagowanie czasopisma wewnątrzuczelnianego,
  • inicjowanie i koordynowanie współpracy z praktyką gospodarczą, towarzystwami naukowymi oraz instytucjami samorządu lokalnego w sprawach związanych
    z działalnością Uczelni, a także pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi,
  • prowadzenie działań promocyjnych skierowanych do uczniów szkół średnich,
    w tym organizacja dni otwartych Uczelni,
  • koordynowanie i sprawowanie pieczy nad konkursami organizowanymi przez władze Uczelni, z wyłączeniem konkursów związanych ze sprawami osobowymi,
  • organizacja spotkań środowisk opiniotwórczych i biznesowych wspierających Uczelnię, w tym współpraca ze związanymi z Uczelnią stowarzyszeniami,
  • przygotowanie i realizacja prezentacji Uczelni podczas imprez promocyjnych
    i innych uroczystości,
  • projektowanie oraz koordynowanie opracowania i produkcji materiałów promocyjnych i reklamowych Uczelni, a także wizytówek i papierów firmowych,
    z wyłączeniem materiałów zastrzeżonych do kompetencji Kancelarii Rektora,
  • koordynowanie działalności reklamowej podmiotów zewnętrznych na terenie Uczelni, w tym zarządzanie powierzchnią reklamową oraz nadzór nad przeprowadzaniem na terenie Uczelni akcji promocyjnych przez instytucje zewnętrzne,
  • koordynowanie działań związanych z zamieszczanymi przez Uczelnię ogłoszeniami i reklamami prasowymi,
  • wpieranie od strony organizacyjno-technicznej jednostek realizujących zadania
    z zakresu promocji międzynarodowej, w tym również przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych,
  • zapewnienie prawidłowości merytorycznej oraz aktualności informacji na stronie internetowej Uczelni w zakresie objętym działalnością sekcji.

Więcej informacji

Linki