Godło Polski

Sekcja harmonogramów

Struktura organizacyjna Działu Nauczania UEK

1) Sekcja Rekrutacji

2) Sekcja Harmonogramów

3) Sekcja Druku i Kontroli Dyplomów

 

Sekcja Rekrutacji

  • organizowanie, koordynowanie i nadzór procedur oraz prac związanych z rekrutacją na studia, prowadzenie bazy danych osobowych kandydatów na studia,
  • kompleksowa obsługa kandydatów będących cudzoziemcami (informacja, sprawdzanie, weryfikacja dokumentów o wykształceniu oraz przyjmowanie dokumentów),
  • sporządzanie informatorów dla kandydatów na studia, w oparciu o informacje dostarczone przez właściwe jednostki organizacyjne,
  • opracowywanie sprawozdań cząstkowych, statystyk i informacji z zakresu prowadzonej działalności (z przeznaczeniem dla ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, Głównego Urzędu Statystycznego i innych upoważnionych instytucji) oraz na potrzeby władz i uprawnionych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
  • prowadzenie albumu studentów,
  • składanie zapotrzebowania na druki ścisłego zarachowania: poddruki dyplomów oraz blankiety elektronicznych legitymacji studenckich i hologramy stosownie do planowanych limitów przyjęć.

 

Sekcja Harmonogramów

  • organizowanie, koordynowanie i nadzór nad procesem ustalania obciążeń dydaktycznych,
  • opracowywanie harmonogramów zajęć dydaktycznych i podawanie ich do wiadomości studentów, doktorantów, nauczycieli akademickich i właściwych jednostek organizacyjnych oraz bieżące wprowadzanie korekt w odbywaniu zajęć dydaktycznych w zakresie zgodności z ustalonym harmonogramem,
  • nadzór nad wykorzystaniem sal dydaktycznych oraz prowadzenie ewidencji ich wykorzystania,
  • rezerwacja sal dydaktycznych Uczelni na cele komercyjne,
  • planowanie organizacji roku akademickiego,
  • plany obciążeń:
    - procedura planowania
    - wniosek o korektę danych
    - wniosek o wypłatę nadgodzin

 

Sekcja Druku i Kontroli Dyplomów

  • drukowanie dyplomów i suplementów oraz ich kontrola pod względem formalnym,
  • kontrolowanie akt osobowych absolwentów Uniwersytetu pod względem prawidłowości sporządzanych dokumentów związanych z przebiegiem kształcenia,
  • należyte zabezpieczenie druków dyplomów oraz ich ewidencjonowanie, a także powadzenie rejestru dostępu do pomieszczenia, w którym są przechowywane te dokumenty, z uwzględnieniem przepisów w zakresie dokumentów publicznych oraz gospodarowania drukami ścisłego zarachowania,
  • prowadzenie księgi dyplomów.