Struktura organizacyjna Działu Nauczania UEK
1) Sekcja Rekrutacji
2) Sekcja Harmonogramów
3) Sekcja Druku i Kontroli Dyplomów
Sekcja Rekrutacji
- organizowanie, koordynowanie i nadzór procedur oraz prac związanych z rekrutacją na studia, prowadzenie bazy danych osobowych kandydatów na studia,
- kompleksowa obsługa kandydatów będących cudzoziemcami (informacja, sprawdzanie, weryfikacja dokumentów o wykształceniu oraz przyjmowanie dokumentów),
- sporządzanie informatorów dla kandydatów na studia, w oparciu o informacje dostarczone przez właściwe jednostki organizacyjne,
- opracowywanie sprawozdań cząstkowych, statystyk i informacji z zakresu prowadzonej działalności (z przeznaczeniem dla ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, Głównego Urzędu Statystycznego i innych upoważnionych instytucji) oraz na potrzeby władz i uprawnionych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
- prowadzenie albumu studentów,
- składanie zapotrzebowania na druki ścisłego zarachowania: poddruki dyplomów oraz blankiety elektronicznych legitymacji studenckich i hologramy stosownie do planowanych limitów przyjęć.
Sekcja Harmonogramów
- organizowanie, koordynowanie i nadzór nad procesem ustalania obciążeń dydaktycznych,
- opracowywanie harmonogramów zajęć dydaktycznych i podawanie ich do wiadomości studentów, doktorantów, nauczycieli akademickich i właściwych jednostek organizacyjnych oraz bieżące wprowadzanie korekt w odbywaniu zajęć dydaktycznych w zakresie zgodności z ustalonym harmonogramem,
- nadzór nad wykorzystaniem sal dydaktycznych oraz prowadzenie ewidencji ich wykorzystania,
- rezerwacja sal dydaktycznych Uczelni na cele komercyjne,
- planowanie organizacji roku akademickiego,
-
plany obciążeń:
- procedura planowania
- wniosek o korektę danych
- wniosek o wypłatę nadgodzin
Sekcja Druku i Kontroli Dyplomów
- drukowanie dyplomów i suplementów oraz ich kontrola pod względem formalnym,
- kontrolowanie akt osobowych absolwentów Uniwersytetu pod względem prawidłowości sporządzanych dokumentów związanych z przebiegiem kształcenia,
- należyte zabezpieczenie druków dyplomów oraz ich ewidencjonowanie, a także powadzenie rejestru dostępu do pomieszczenia, w którym są przechowywane te dokumenty, z uwzględnieniem przepisów w zakresie dokumentów publicznych oraz gospodarowania drukami ścisłego zarachowania,
- prowadzenie księgi dyplomów.