Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu
Sukces w biznesie wymaga otwartości na zmiany, odwagi w myśleniu i gotowości do wykorzystywania nowych możliwości, jakie niosą ze sobą współczesne trendy. Jeśli myślisz o poszerzaniu swoich horyzontów w tym kierunku to Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu są właśnie dla Ciebie.
Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu to ogólnopolskie wydarzenie, odbywające się w dniach
24–26 listopada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, organizowane przez Koło Naukowe Analiz Strategicznych.
Wydarzenie będzie idealną okazją dla studentów do rozwinięcia umiejętności, które przygotują ich na
wyzwania współczesnego rynku, zdobycia cennej wiedzy oraz poznania przedstawicieli świata biznesu.
Organizowane w formie paneli dyskusyjnych, warsztatów case study oraz sesji networkingowych wydarzenie stanie się kluczem do wymiany doświadczeń, analizy aktualnych trendów i wspólnego poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. W ramach wydarzenia przewidziane są także symulacje rozmów kwalifikacyjnych, prowadzone przez profesjonalnych rekruterów oraz miasteczko firmowe, które umożliwi studentom zapoznanie się z działalnością firm.
Wyjątkową uwagę przykuwają tematy paneli dyskusyjnych, które dotykają kluczowych trendów globalnego biznesu. Pierwszy z nich będzie koncentrował się wokół wpływu rewolucji technologicznej na banki i FinTechy. Uczestnicy dowiedzą się m. in. jak wyglądają strategie współpracy i rywalizacji między bankami i FinTechami, a eksperci przedstawią przykłady strategii przyjmowanych przez graczy na rynku w obliczu rosnącej popularności płatności w czasie rzeczywistym oraz portfeli cyfrowych.
Kolejny panel dotknie tematyki wykorzystania AI w marketingu. Eksperci przedyskutują problematykę personalizacji tworzenia kampanii na masową skalę po optymalizację budżetów, jednocześnie odpowiadając na pytanie Gdzie leży granica między efektywnością a autentycznością w kontekście użycia AI w marketingu?.
Wśród tematów paneli nie zabraknie również tematu hiperpersonalizacji. Eksperci z branży e-commerce przedstawią sposoby w jaki firmy zbierają, integrują i analizują dane o preferencjach konsumenta aby stworzyć jego pełny profil. Uczestnicy tego panelu dowiedzą się jak sztuczna inteligencja i analiza predykcyjna przewidują potrzeby zakupowe konsumentów umożliwiając markom oferowanie produktów lub usług zanim konsument zacznie ich aktywnie szukać.
Ostatni panel będzie poruszał bardzo aktualną tematykę dla studentów wkraczających w najbliższych latach na rynek pracy. Eksperci wypowiedzą się na temat strategii budowania kariery w erze AI, zdradzając jakie umiejętności - zarówno twarde jak i miękkie są aktualnie najbardziej pożądane wśród pracodawców oraz jak efektywnie zidentyfikować własne braki kompetencji.
Strategiczne Spotkania w Świecie Biznesu to zatem doskonała okazja nie tylko do zdobycia wiedzy, ale także do nawiązania wartościowych kontaktów, które mogą pomóc w przyszłej karierze zawodowej. Dla studentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową, to świetna możliwość, by zdobyć praktyczną wiedzę, umiejętności oraz znajomości, które ułatwią im wejście na rynek pracy.
Szczegóły i zapisy na wybrane moduły na stronie: knas.uek.krakow.pl