Godło Polski

Studentka UEK laureatką XI edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Życie akademickie
2025-12-16

Studentka UEK laureatką XI edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Miło nam poinformować, że studentka naszej Uczelni, Lidia Duszyk, znalazła się na liście zwycięzców tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

Pani Lidia Duszyk zajęła pierwsze miejsce w kategorii prac licencjackich za pracę pod tytułem: “Motivational factors influencing Generation Z’s online fast fashion consumption: an empirical analysis”, której Promotorem była dr hab. Katarzyna Sanak-Kosmowska, prof. UEK.

Serdecznie gratulujemy Zwyciężczyni oraz Pani Promotor!

Konkurs im. prof. Romana Głowackiego to prestiżowy, ogólnopolski konkurs organizowany przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu (PNTM) na najlepszą pracę magisterską lub licencjacką z obszaru marketingu, handlu i konsumpcji, a jego partnerem jest Fundacja Centrum K kształcenia Menedżerów. Konkurs honoruje wybitnego polskiego marketera, prof. Romana Głowackiego, i nagradza najlepsze prace dyplomowe z tej dziedziny, promując innowacyjne i wartościowe badania w marketingu.

O autorze

Redakcja Uniwersytetu Ekonomicznego

Redakcja Uniwersytetu Ekonomicznego