Otwarcie Laboratorium Badań Marketingowych
W dniu 27 listopada w sali 216 Pawilonu A na Kampusie UEK otwarte zostało Laboratorium Badań Marketingowych, powstałe z inicjatywy trzech katedr Instytutu Zarządzania: Katedry Marketingu, Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych oraz Katedry Badań Marketingowych.
W wydarzeniu uczestniczyli: Rektor UEK dr hab. Stanisław Mazur, prof. UEK, Adam Leszkiewicz, Dyrektor Departamentu Zasobów i Rozwoju, prof. Jan W. Wiktor, Kierownik Katedry Marketingu UEK, prof. Adam Sagan, Kierownik Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych, dr hab. Jarosław Plichta, prof. UEK, Kierownik Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych oraz dr hab. Katarzyna Sanak-Kosmowska, prof. UEK z Katedry Marketingu.
Laboratorium dysponuje dwunastoma w pełni wyposażonymi stanowiskami komputerowymi, na których zainstalowano nowoczesne programy do analizy jakościowej oraz ilościowej, a także program służący realizacji badań neuromarketingowych i analizy emocji.
Powstanie Laboratorium, jak podkreślił Rektor UEK, ma znaczący wpływ dla rozwoju dydaktycznego oraz naukowego Uczelni.